2009-01-15

culture shockk No. II

itthon lenni legalabb olyan megrazonak bizonyul mint ott, vagy talan most meg megrazobbnak is. mert ott mar megszoktam itt meg visszakell szoknom.
egyik baratnom (nevezhetnek A baratnomnek) ravilagitott egy nagyon fontos pontra; en meg nyaron sem leszek itthon annyi ideje mint ott voltam. vagyishogy 2009 novembereig en itt olyan helyzetben vagyok mint egy cserediak, ami felelmetes.
10. osztalyoskent folytatom az oskolat, 20 evesen erettsegizek - aa nem zavar, dehogy.
amugy hutot takaritottam tegnap reggel, jo volt. olyan japanosan ereztem magam.
es teljesen biztos voltam meg japanban abban, hogy milyen jo lesz ekezetekkel gepelni es nem tudok vissza szokni ra, es allandoan felcserelem az 'y'-t meg a 'z'-t)

oszinten szolva minden aldott masodpercben az jar a fejemben hogy hogyan is kerultem ide, es nem azert mert rossz hanem mert tenyleg olyan mas . felelmetesen mas.
kedden ittam martinit, es jo volt. egyetlen egy dolgot meg a masik oldalrol nem ertek; hogy birhattam ki turorudi es hasonlo finomsagok nelkul majdnem egy evet? (igen a maritni is ' hasonlo finomsag' )
na a lenyeg az hogy furcsa allagom van. es furcsan beszelem a magyart .

No comments: