2009-01-28

yuki + mika


ma elmentem tanítás után gabival. eleve is csak 4 óránk lett volna de ráadásul a 4dik még el is maradt mindkettőnknek. ittunk shake-t meg ettünk meg dumáltunk (szokásos filozófiai eszmefuttatások) aztán mikor nem találtunk semmi filmet amit megnézhetnénk meg láttam az exitben egy kiállítás leírását, amit mé ga neten néztem hogy meg kell nézni. két japán csaj fotói. és elmentünk megnézni. a hely egy hófehér terem két fekete asztallal teával , kávéval és gomba levessel (ami elfogyott- így köszöntött minket a srác aki bennt volt hogy " sziasztok, a gombaleves már elfogyott") és képekkel a falon egyik oldalon mika a másikon meg yuki.
az a két lány olyan mint én meg a gabi csak japánban, idősebben és profi fotós verzióban. de nem tudom olyan furcsa volt, mondta hogy a mika sokkal szebb én meg mondtam hogy szerintem meg pont a yuki. és olyan fotók voltak amelyekhez hasonlókat mi is csináltunk. csak mi sosem fogunk 100 ezer forintokért eladni egymásról fotókat - sajnos.

az iskola jó. ennyi ennél se több se kevessebb. hogy ez mit jelent? ne negem kérdezzetek.
az idő meg olyan rossz. és olyan hamar van vége a sulinak, leglábbis hétfőn meg akartam halni itthon fél 3-tól.

hozzám nem lehet hozzám szólni, csak hogy mindenkit tájékoztassak erről.

No comments: