2009-02-25

jég meg zene

itt van hollandiából a nagybátyám és kellett valami programot szervezni. családom nem híres arról hogy együtt eljárogatunk ide-oda de most kivételt tettünk és elmentünk a műjégre korizni.rég szórakoztam ilyen jól. megcsapott valami japános érzés , amikor egyedül bicikliztem mert semmi jobb dolgom volt és senki nem volt akivel elmehettem volna valahová (ezen a magányon tegyen valaki túl- bár én rákenem arra hogy akkor még nem tudtam japánul). és mikor ennek a gondolatmenetnek a végéhez értem és vigyáztam hogy a lila és piros ruhás 60 pluszos pár ne szálljon belém szinkronkorcsolyázás közben rájöttem, hogy randizni akarok a műjégen! tök hangulatos meg lehet kézen fogva korizni , nagyokat tanyálni aztán jól kiröhögni egymást.... najó minden viccet félretéve el fog-e engem valaki vinni randizni valaki a műjégre még mielőtt bezár?

kétlem, mert csak március 1-ig van nyitva, na, ennyit erről.

No comments: