2009-01-25

vanda vagyok és teljesen antiszoc vagyok

álltam egy patika előtt és figyelmes lettem egy kiírásra; 'ajándékozzon egészséget!' - vásárlási utalvány gyógyszertárba. mármint szerintem mindkét oldalról illúzió romboló. legalábbis ha én ajándékba gyógyszert kapnék egy barátomtól nem feltétlenül örülnék , másik oldalról meg gyógyszertár ne adjon vásárlási utalványt mert ne . (bővítenem kellene a szókincsem)
aztán délután befeküdtem az ágyba és a digitális fotózás 2007-ben című könyvet olvastam . nagyon jó volt, ilyet kérek a 18-dik születésnapomra de ez is jó.
este életem legjobb meglepetésében volt részem. drága színjátszóm mondta hogy találkozunk este zöld cicában (zöld macska diák pince) és megyünk tűzraktárba krétakörre. és mikor lementem fél 7-kor Vikit egy nagy lepedőbe csavarva láttam és először nem értettem mi van, majd mások is mind lepedőbe voltak csavarva és rájöttem hogy be vagyok csapva. mert hogy semmiféle darabra nem megyünk hanem ARTériás bemutató lesz, vagyis volt. és őszintén olyan ügyesek voltak. mármint én nem is hittem hogy amit mi (vagyis most ők) csinálunk (csinálnak) az ennyire jó. majd' elsírtam magam. és hogy mindenki titokban tartotta és jól megleptek pedig ők meg azt hitték hogy rég tudom mert megnéztem a neten hogy nincs is szombaton előadás a tűzraktárban, de hál' az égnek lusta vagyok . szóval csoda volt.

és holnap lesz az első napom az új osztállyal. és nagyon félek. de de de! tuti nagyon jó lesz (najó remélem ) és még az idő is szép ma wekerlén.

No comments: