2009-01-23

naita no wa

boku daaatttaa.
izé. tegnap éjjel sírógörcs tört rám, mert hogy hétfőn megyek az új osztályomba (és igen 10. félévben mentem ki szóval most visszajöttem és ott folytatom :3 )igazából ők lesznek 11 év alatt a 6. (azaz HATODIK).amikor ezt végig gondolom mármint, hogy a hatodik osztályomba fogok járni, azért az első gondolatom még is csak az hogy nem vagyok-e defektes. mármint érted más ember egész életében ugyanabban az osztályban van nekem meg sikerül 2 általános iskolába 2 gimnáziumba, egy külföldi gimnáziumba meg az itthoni gimim egy másik osztályába járnom.és 20 évesen érettségizem (ezt sosem fogom kiheverni)
az emberek kérdezik: 'milyen volt japán?' én erre mit válaszolok? 'jó : ) '
de most komolyan, mit is kéne mondanom? nem nyaraltam ott (bár szerintem az emberek 99%a azt hiszi, hogy külföldön tanulni az egy év lógás de elárulom, nem )és 10 hónapot hogy kezdjek el mesélni? csinálok névjegykártyát ami így fog kinézni:

Szabó Hanna Dorottya
tanuló

http://hanainjapan.freeblog.hu
hogy,ne kérdezz hülyeségeket


najó, nem ez csúnya volt. mert nem kérdez mindenki hülyeségeket. csak ezt a 'na milyen volt , mesélj'-t nem tudom feldolgozni, inkább kérdezzetek rá valamire, mert akkor kitudok indulni valamiből.
és japán tv sorozatokat nézek, az egyetlen film amit néztem amióta itthon vagyok egy tények, egy aktív, a skandináv lottó sorsolás, meg a jóban rosszban-ból 3 perc (aminek oka volt!! :D) és utána megnéztem apukámmal a Mamma Miát! merthogy apám megkapta karácsonyra a dvd-t és minden másnap megnézi.
felmentem ilovesushi.hu-ra és be kell vallanom félelmetes neveket adnak , mármint van cseresznyevirág,meg virág, meg forrás meg osaka sushi meg ilyen hasonló nagyon jól kifundált nevek , de azért ennem kéne valamit. de wekerlére(wekerle kispest ami a 19.ker.) a házhoz szállítás 600 forint :O
persze ha belvárosi lennék ingyen hoznák. nem is értem idáig a benzin drága de ha közelebb van akkor nem is fogyaszt? menjenek BKV-val és ahova átszállás nélkül eljutnak az egy vonaljegy ára ahova 1 átszállás az 2 stbstb. na mindegy.
de leglább okosabb lettem ,mert a kedvenc halam amit ettem kinnt a maguro volt és most felvilágosítottak hogy az vörös tonhal magyarul.
jajj :S a party boxok neve miért mount fuji? meg mount aso? mármrint leglább lenne san (azért a 'not to be confused with' rész odavág)

No comments: